BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

TIDAK AKAN TERPUTUS REZEKI SESEORANG...

     Tidak akan putus rezeki seseorang...itu yang sedang aku belajar kini...macamner nak tahu rezeki terputus atau tidak... pernah x setiap hari anda pikirkan tentang keluarga anda terutama ibu & ayah anda??? pernah x macamtu..???  mesti pernahkan...Pernah tak dalam setiap sujud anda kepada ALLAH...anda mendoakan mereka??? mesti la hari2 kan...apelah punua soalanku ni...hahaha.. macam nie la...senang cite...ringkas je sebenarnya bagiku.... TIDAK AKAN TERPUTUS REZEKI SESEORANG SELAGI DIA TIDAK MENINGGLKAN DOA UNTUK KEDUA IBU BAPANYA DALAM SEHARIAN.  Itu yang aku belajar la melalui pengalamanku sendiri..bukan rezeki tu dalam bentuk kewangan semata-mata...Ia juga turut melibatkan dalam bentuk kesihatan, dalam bentuk kebahagiaan, ketenangan dan sebagainyer.  Alhamdulillah walaupun wujud insan tersayang dalam diri..Ibu bapaku tetap yang terpenting dulu,kini an selamaya..INSYAALLAH..AMIN.  ALLAH itu ada lah yang paling sempurna dari makhluk-makhluk di dunia ini..ALHAMDULILLAH  bersyukur apa adanya aku kini...sempurna rasanya diri dengan adanya ibu yang memahami..yang sentiasa menjadi penasihat dan pemujuk hati tatkala aku kecewa dan bersedih... brsyukur sangat..hati yang betul-betul kecewa dan bagai menitis airmata ini bisa dipujuk dengan kata-katanya..ALHAMDULILLAH.. Rasa tenang setenangnya,,, Cubalah kalau rasa nak tenang :) 

0 comments: