BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Cara alternatif untuk aku kurangkan.........


Harini cuti...tapi dlam masa yg sama aku nak hadapi ujian fokus 2 hari isnin anty, tapi xperla...aku dah study sikit2..ti semakla2, bukan leh nak study memanjang je nanti blurr pulak...hehehe. Apapun aku tetap nak pegi bersantai arini..tumpang "ari keluarga" mak nyah aku..hehe. kul berapa nak pegi ni mak nyah? tak call2 lagi,barang2 sume da packing taw...  mak tengah sibuk masak bekalan..hehe. Nasi putih, ayam masak merah dan ulam-ulaman.. wow.. bestnya...TERBAikkk...hehehe.. Aku???korg nk taw wat ape???tol ni???hahaha...pikir2 la sendiri.. hmmm...sambung blik cite td..tempat yg aku nk p mkn angin smpai kembung perut ni dkat je...tp sje2 nk cite gak... korg taw x Damar Laut Country Resort???taw kan???lau x taw bukan org Perak la tu...haha..ha???kat situ la aku nk p..dripada maklumat yg pak nyah aku sampaikan kat aku..byk program disediakan antaranye sukaneka at pantai,karaoke n mcm agy yg aku pon x taw...haha...x sabar rasenyer...hope bile da sampai kat sane anty stress dan aty yg terluka ni dapat diubati oleh keindahan PENCIPTA.....mudah-mudahan kepulangan ku di esok ary dapat mengurangkan stress yg da bnyk sgt ni...INSYAALLAH....


ok...ader cite nk kongsi agy ngn korg,mlm td di bawah sinarn lampu bilik aku, aku saje2 bace satu artikel ni...selaen stress for study...kalo kite stress pasal hal2 peribadi..kite elok p lakukan aktiviti beriadah/jalan bersama keluarga or rakan2...bukan ape..aktiviti2 cmtu la yg akan bantu kite melali or melekakan daripd di bebani masalah...Ha???kalo korg nk taw berhasil ke x..cube2 la taw..Aku pon tgah nk cube ni..kalo berhasil aku kongsi kat korg esok k???? k la rasenyer da panjang da aku merapu ni...aku nk p bersiap ni nk mandi n nk tacap sikit2 ape yg patot..(lawak je)...k papai..

0 comments: