BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aktiviti Mengisi Masa Lapang

       Ketika tahap 'boring' ku mula memuncak..mulalah aku rase ingin menceritakan something kat blog kesayangan aku ni..hehehe..harini topik die pasal My Angel + My Hero....untuk mengisi masa lapang yang sedia terluang pada hari2 sebelum ni..aku banyak membaca novel..memang favourite aku menghayati novel2 ni...tak kisah la novel cintan-cintun ke,sedih ke,seram ke...semuanya aku minat..maklumlah jiwa lembut la katakan???tettt yeke??..hehehe.kadang kala aku pon pelik..mana tak peliknya,boleh dikatakan kebanyakkan sahabatku sumenye kurang minat dengan novel..kalau ader yang minat pon geranti minat novel cinta je... tempat mencari novel lak dah tentunye la kat popular(kalau banyak bajet) kalau bajet kurang tempat paling sesuai nak cari novel tak lain x bukan kat 'novel hut' la...kat sana kebanyakkannya banyak bahan bacaan terpakai...tapi untung pe,bahan 'second hand'pon ilmu dia perhhhh masih boleh dimanfaati taw! :-)Ok lah panjang melalut pulak...cite pasal novel kelmarin aku baru selesai bace novel My Hero sambungan daripada novel My Angel..wahhh memang best..bagus betul karya penulisan Aizam Aiman..memang khusyuk aku bace sampai 1 hari abesh cite tu...:-) Korang sume agak2 ape beza My Angel n My Hero ek??ok la biar aku explain My Angel tu pelindung kite..manakala, My Hero jejaka yang sentiasa ada untuk melindungi &membantu insan yang lemah..ala macam...Captain Bubble ha?? macam ni la..emmmm.novel yang aku baca tu novel ni http://pts.com.my/index.php/buku/my_angel/  &  http://pts.com.my/index.php/buku/my_hero/ kalau sapa yang meminatinya cari la taw..hehe lepas ni aku nk cari novel My Memories http://pts.com.my/index.php/buku/my-memory/. emm,jom kite hayati bait2 lirik lagu Hero nyanyian Mariah carey k.. yang terdapat dalam novel My Hero..





0 comments: