BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Busy...Busy...

Macam ni la aku sekarang ni, busy memanjang... lepas tamat tingkatan enam ni start je awal tahun ni aku da mula mengajar tadika kat tadika swasta, belah petang pulak aku sibuk dgn perniagaan kecil-kecilan yang aku jalankan sebagai menambah pendapatan aku...hehehe. pasal itulah dah lama aku tak update status aku kat blog ni. Sabtu ni nak try berniaga minuman dekat salah sebuah sekolah di sekitar gunung rapat. harap berjaya dan dapat rezeki lebih. Nak tunggu peluang sambung belajarpun lambat lagi, maybe dalam bulan Julai baru tahu keputusannya. kalau berjayapun bulan September baru kena daftar masuk. Sementara masa terluang ni lebih baik aku buat kerja2 berfaedah disamping menambah pendapatan diri sendiri..:).


Harap-harap dapat lah aku sambung belajar semula kat mana2 pengajian tinggi bagi menyambung cita-citaku juga cita-cita familyku. Kesian mereka yang ingin sangat aku dapat sambung belajar semula. Bersabarlah ye mak, ayah...ada rezeki tak ke mana. aku mengharapkan doa restu kalian berdua. Tampa doa restu kalian berdua siapalah aku di dunia ini....

0 comments: