BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ALLAH MELERAIKAN SEGALA YANG TERKUSUT.....

Alhamdulillah....dalam bulan puasa ini banyak kebaikan yang aku dapati...mungkin inilah yang dikatakan rahmat Allah berlimpah-ruah di dalam bulan ramadhan al-Mubbarak ini... Aku selalu berdoa pada Allah.."andai kata "dia"(teman lelaki)..adalah yang terbaik untukku...Engkau teruskanlah perhubungan kami sehingga akhirnya.., dan jika dia bukan yang terbaik untukku.., Engkau berilah aku petunjuk agar aku cepat sedar dari lamunanku. Alhamdulillah...satu demi satu Allah tunjukkan padaku. Alhamdulillah sesangat ya Allah. Mungkin ini pengajaran baru bagiku..walaupun ianya sakit bak dihiris sembilu namun sekurang-kurangnya aku cepat sedar dan tidak berharap  atau menantimu suatu masa nanti...Biarlah engkau dengan dunia engkau...dan aku dengan dunia aku.... Semoga engkau bahagia selalu di sampingnya...Aku tidak menyimpan apa-apa perasaan dendam padamu...mungkin ini suratan takdir......






Cukup-cukuplah apa yang engkau telah lakukan...aku tidak mahu engkau berbohong lagi dengan aku....persoalan sudahpun terjawab...kalau dulu aku cuma dengar cerita dari kawan-kawan tapi kali ini dari mulut  abang iparmu sendiri....Segala yang terkusut sudahpun terlerai dan aku terima segalanya dengan redha...maafkan kiranya aku pernah membuat kesilapan terhadapmu selama ini...

0 comments: