BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

PERNAH TAK KORANG TERIMA KAD RAYA BERISI BEDAK??...HEHEHE..

Pernah tak korang terima kad raya yang diisi bedak?? Ni la aku nak cerita ni... Arinipun aku boring giler tak tahu apa nak dibuat. Time2 pertengahan puasa ni teringat pulak kad raya. Zaman sekarang ni jarang da terima kad raya sebab orang da pandai guna handphone dan internet untuk post kad raya...hehe, berbalik pasal kad raya berisi bedak tadi... cerita ni masa aku bersekolah menengah rendah. Time tu time da dekat nak raya dan last sekolah sebab cuti. Balik dari sekolah dengan gembiranya...terus je buka kad raya yang diberi oleh rakan sebaya. Masa tu kipas meja tengah pasang, al maklumlah, panas-panas baru balik sekolah. Tengah buka tetiba je serbuk bedak tu tertiup oleh kipas ke arah muka...apalagi, terbatuk-batuk la aku sampai rasa nak tercabut nyawa..hehehe.. Nasib baik hidup lagi sampai sekarang...




Sampai sekarang aku masih ingat lagi bila tiap-tiap kali nak raya...Sekarang masing-masing dah besar...kawan aku tupun dah berlajar kat KL dah..hehe. Dah tak ingat nak hantar  kad raya dekat aku dah...hehehe. Tak per...aku faham....semua orang sibuk sekarang...sama macam aku jugak...


Hehehe...tak ada idea dah...Pada kawan-kawan yang terbaca blog aku nih..aku ucapkan "selamat hari raya Aidil Fitri", "Maaf Zahir Batin"...

0 comments: